Zonestore.nl levert haar producten aan particulieren. Bent u eigenaar van een kapsalon neem dan contact met ons via mail info@zonelab.nl of telefonisch, 0413 724 934.
U kunt op zonestore.nl een bestelling plaatsen als gast, maar u kunt er ook voor kiezen om een account aan te maken. Als u er voor kiest om als gast een bestelling te plaatsen, volgt u dan de stappen zoals hieronder aangegeven.
Als u er voor kiest om een account aan te maken kunt hier uw gegevens invullen. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen.
Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.
Stap 1: Klik bij het gewenste artikel op ‘Bestellen’.
Stap 2: Klik op ‘Ga verder met winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen.
Stap 3: Controleer uw winkelwagen en vul eventueel de kortingscode in. Klik vervolgens op ‘Ga door naar afrekenen’.
Stap 4: Vul uw adresgegevens in.
Stap 5: Selecteer de gewenste betaalwijze.
Stap 6: Controleer uw bestelling en ga akkoord met de Algemene Voorwaarden. Maak de bestelling definitief door op ‘Plaats uw bestelling’ te klikken’
Mollie maakt het als Payment Service Provider mogelijk voor zonestore.nl om iDEAL aan te bieden in onze webshop. Zo kunt u als consument binnen de webshop van uw online betalingen binnen een gebruiksvriendelijke en veilige betaalomgeving verrichten. Mollie is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van uw betaling en heeft geen invloed op de levering van uw online aankopen.
U kunt op de website van Mollie aanvullende informatie vinden over uw online betaling via Mollie.
Verzending is bij zonestore.nl gratis vanaf € 50,-.
Voor bestelling hieronder rekenen wij verzendkosten van € 4,95 naar Nederland en € 7,95 naar België.
De pakketten van zonestore.nl worden bezorgd door GLS. Wij verzenden onze producten op de volgende dagen:
Als u op deze dagen voor 14:00 uur besteld, heeft u de producten (mits op voorraad) de volgende dag in huis. Bestellingen geplaatst na 14:00 op worden op de daaropvolgende werkdag verzonden.
U ontvangt een e-mail wanneer de bestelling is verzonden. In deze email vindt u ook een Track & Trace link. Bij niet thuis wordt er een kaartje achtergelaten met daarop vermeld waar het pakket is afgegeven of hoe u een nieuwe afleverafspraak kunt maken.
Toch het verkeerde product besteld of ziet u liever af van uw aankoop? Producten kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden indien ze onbeschadigd en ongebruikt zijn. Het aankoopbedrag wordt teruggestort binnen een termijn van 7 werkdagen.
Geretourneerde artikelen worden geaccepteerd wanneer ze, voor zover mogelijk, verpakt zijn in de originele verpakking.
Let op, producten kunnen niet geretourneerd worden indien:
Als u (een deel van) uw bestelling retour stuurt, betaalt u zelf de verzendkosten hiervan. U ontvangt het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel terug.